Tisztelt Hallgatóság!
A Debreceni Egyetem 2014-es szervezeti átalakulásával beteljesült az egyetemet alkotó korábbi felsőoktatási intézmények integrációja. A Hallgatói Önkormányzat javaslatára egy központban összpontosultak a hallgatói szolgáltatások is, megalakult a Hallgatói Kapcsolatok és Szolgáltatások Központja. Ennek célja a hallgatóság részére együtt kínálni mindazon szolgáltatásokat, melyek a tanulmányoktól függetlenek és azon tanulmányi adminisztrációs szolgáltatásokat, melyek a szakmától függetlenek. Az a célunk, hogy még jobb legyen debreceni diáknak lenni, a hallgatóság életét megkönnyítsük azáltal, hogy minden szolgáltatást egy helyen, a korábbinál sokkal kisebb időráfordítással vehessenek igénybe. Minden campuson ügyfélszolgálati irodát alakítottunk ki, hogy a szolgáltatások minden hallgató részére a lehető legközelebb legyenek elérhetőek.
Kérjük, forduljanak hozzánk bizalommal, örömmel fogadjuk észrevételeiket, javaslataikat is.
Körösparti Péter főigazgató