Mi minden intézhető az ügyfélszolgálaton?
Az ügyfélszolgálatok célja, hogy minden campuson helyben legyenek elérhetőek szolgáltatásaink, melyek listája itt olvasható. Ezek magukban foglalnak tanulmányoktól független szolgáltatásokat, valamint azon tanulmányi adminisztrációs szolgáltatásokat, melyek szakma függetlenek, azaz minden kar hallgatói számára ugyanúgy igénybe vehetőek. Irodákat alakítottunk ki az Egyetem téri, Kassai úti és Böszörményi úti campusokon is, hogy minden hallgató saját campusán intézhesse ügyeit. Fő célunk az volt, hogy a hallgatók a kornak megfelelő körülmények között, minél egyszerűbben és gyorsabban intézhessék ügyeiket. Az irodák kialakításának fontos célja volt az is, hogy terheket vegyen le a kari tanulmányi osztályok válláról, annak érdekében, hogy ott is egyszerűsödjön az ügyintézés.
Az Ügyfélszolgálati Irodák hétfőtől-péntekig 9-15 óra között tartanak nyitva az alábbi helyeken (az Ügyfélszolgálati Irodák helyét a fenti HKSzK logo-ról lehet felismerni):
- Egyetem téri campus: Kossuth Lajos II Kollégium, földszint
- Kassai úti campus: a Gazdasági Főigazgatóság (órás épület) mellett (korábbi Kínai büfé)
- Böszörményi úti campus: Veres Péter Kollégium fszt. 16.
Mindezek az ügyfélszolgálatok a Hallgatói Adminisztrációs Központ kötelékébe tartoznak.
A legfontosabb tanulmányi adminisztrációs feladatok
Az ügyfélszolgálati irodák és a kari TO-k között az alábbi munkamegosztás alakult ki:
|
||
---|---|---|
Kizárólag a HKSZK Ügyfélszolgálati Irodáiban intézhető | A HKSZK-ban és a kari TO-n is intézhető (javasoljuk az Ügyfélszolgálati Irodák igénybevételét) | Csak a kari TO-n intézhető szakmai ügyek |
|
|
|
A GyGyK és az EK hallgatói minden ilyen szolgáltatást saját karukon vehetnek igénybe.